12 Kasım 2008 Çarşamba

yorgunluk ve muz kabuğu...


İlişkilerimi tek yönlü kuramadığımı farkettim.
İnsanların bencilliklerinden yoruldum, samimiyetsizliklerinden de... Ama en çok da samimi gibi görünüp samimiyetsiz davranışlarından. Üstelik bu davranışları açıkça sergilemeyip, gizli kapaklı (çünkü kendileri dışında kimsenin kafası çalışmıyor ya) iş çevirmelerinden... Ve faturasını hep birlikte ödüyor olmamızdan...

Yoruldum ben....

Dinlenmek istiyorum artık...

Sevdiklerimle doya doya vakit geçirmek istiyorum...

Özlediklerime sarılabilmek istiyorum...

Kitap okumak istiyorum...

Bilgisayar başında oturmaktan, mail yazmaktan ve cevaplamaktan, iş yapmaktan başka birşeyler yapmak istiyorum...

Başka şeylerden yorulmak istiyorum...

Sırtım, ellerim ve gözlerim ağrımasın istiyorum...

Biraz vakit istiyorum...Kendime... Nasıl dolduracağıma benim karar vereceğim '1'(az) vakit...Sevdiklerim için '1'şey(ler) yapabileceğim, bu kez onların değil de benim fedakarlıkta bulunabileceğim bir an olsun istiyorum, bunca zamandan sonra...

Bir de artık istemek değil, yapmak istiyorum...




1 yorum:

nox dedi ki...

eylem düşünmekten iyidir.
ama eylemde bazen ok yaydan çıkar, bazen otomobil U çekip yön değiştirebilir; eylem yani hareket iyidir, o bahsettiğin mail yazmalarını, pc başında geçirilen zamanların yorgunluğunu vs bilirim; iyi yapmışsın, bir de blogdaki resimlerden yazılardan anladığım engin göğün denizin doğan varken insan neden yağmurun sesini kuş cıvıltılarını mp3 den pc den dinlesin :))

saygılar ve selamlar tüm enginlere

Engini sevmek için iç içe binalarda , taş şehirlerde yaşamak, mağdende işçi olmak gerekmez ama doğadan uzak iken gökyüzü daha bir özlenir, insanı huzurla kaplatır...

mutlu kalınsın