29 Mart 2009 Pazar

bu 'ara'lar


ne çok şey geçiyor kafamdan!


Ne çok şey anlatıyorum insanlara gerek sözlerimle gerek susmalarımla. Ne çok düşünüyorum bu aralar, ne çok özlüyorum, ne çok seviyorum, ne çok korkuyorum... Ne çok ne çoklarım arttı bu aralar...


Bu ara bir ara geçerse, ben de rahat bir nefes alacağım. Konuşmasın kimse istiyorum, kitabıma gömüleyim, aldığım kararları kimseye açıklamak zorunda kalmamayım, iki dost bir araya geldiğimizde illa ki konuşulan konu belli olmasın, başka şeylerden konuşalım, baharın gelişini kutlayalım mesela, birlikte heyecanlanalım.


Biz hayatımızı sakince değiştirme planı(mızı) yaparken, kimse telaşe girmese keşke. Kimse tedirgin olmasa, kimse endişelenmese, paniklemese... Bıraksa keşke herkes bizim kadar bize herşeyi, devam etse gündelik rutinlerimiz, bu da gün içerisindeki merhabalarımız kadar doğal ve sıradan olsa mesela.


Bu aralar,bir zamanlara dönüştüğünde mutlu olmamızı umut ve hayal ediyorum. Bendeniz gez'inti' hanım, kocaman bir küçük adım atarken!


Hiç yorum yok: