24 Temmuz 2009 Cuma

Evlilik dediğin bir fazla!


18 Temmuz 2009 Cumartesi günü saat 20:00- 20:30 sularında sevgili sevgilim Erdem ile evlendik.

Bugün evliliğimizin 6.günü. Hayatımızda hiçbirşey değişmedi. Demek ki evlilik dediğin ne bir fazla ne bir eksik.

Olur mu! Evlilik dediğin bir fazla! Artık iki tane soyadım var, Sönmez Vardar. Şimdilik ilginç bir durum. Hala imzam 'S' harfi ile bitiyor. Sonuna 'V' eklemeye de pek bir niyetim yok açıkçası :)

Teknede önce nikah ardından düğün yaptık. Hiç oturmadım gece boyunca. Sürekli dans ettim. Çok eğlendim çok. İlk bir saat feci bir dalga vardı, nikah memuru bir sağa bir sola dalgalana dalgalana kıydı nikahı. Sonra yine dalgalana dalgalana herkesle öpüştük. Bir tomar para yağdırdığımız makyajımız eşin dostun yanağında kaldı haliyle, bendeyse doğal bir pembelik! :)

Roman amcalar gece boyu çaldılar, yemekler yendi, rakı bardakları şerefimize kaldırıldı, şarkılar söylendi... Sülalece pek bir eğlendik. Annem tüm bu yaşanan mutlu tablonun üzerine ' İyi ki düğün istemiyordun kızım, bir de isteseydin seni nasıl zaptederdik bilmem' diye bir yorum yaptı. Ayakkabılarımı hızımı engelliyorlar diye bir süre sonra çıkarıp attım, roman amcalar bu sahneye ' Maşallah gelin hanım maşallah' yorumuyla eşlik ettiler! :)

18 Temmuz'u evli bir kadın olarak bitirdim, 19'unu ve bugüne kadar gelenleri de evli bir kadın olarak yaşadım. Benim olan şeylere, bir soyad bir de evlilik cüzdanı eklendi.

Cümleten hayırlı olsun.

Not: Fotoğraflar dostumuz Emir tarafından işlenince hemen paylaşıma açılacaklar. Eşe dosta duyurulur :)

7 yorum:

∂sLI dedi ki...

Okurken yaşadım gibi, seni oynarken hayal ettim gibi:)

Mutlu oldum, adına..

:)

Özge Sönmez dedi ki...

canım benim, çok teşekkür ederim :)

darısı başına ;)

nox dedi ki...

Hayırlı olsun,
Allah mesut eylesin
ve
Eşinle Senin gönlünüzdeki güzellikleri hayatınıza güzellik olarak çıkarsın;mutluluklar dilerim

not:yazıları okumaya sondan başlayınca anca şimdi haberim oldu :)

Özge Sönmez dedi ki...

Çok teşekkürler.

Biz tanışıyor muyuz acaba? Merak ettim.

Yani tanışıyorsak ve ben hala 'siz' diye hitap ediyorsam (pek sayılıdır siz diye hitap ettiklerim) ayıp ediyor da olabilirim. Onun telaşına düştüm.

nox dedi ki...

Sanırım tanışmıyoruz; blog okumaktan ve yorum yapmaktan hoşlanan biridir bu sadece.

Dejavu iel vikiedia'da beyinsel bir ghastalık oldugu konusunu okumuştum.Yazdıktan yorumladıktan sonra beynim dedi ki, daha önce bu yüze, bu yazılara yorum yapmıştın...yani tanıdık geldi..ama bunlar yorum yaptıktan sonra, beynin bir oyunu,dejavu...


ha, tanıdık olsam "amaaan be Özge, telaş edecek neyi buldubn, ha siz, hasen ; neden ince düşüncelerle stres yapıyorsun ki" derdim...

aman be özge,profil resmimdeki küçük ufaklığı kasdediyorsan sen, ufaklık +kuzuyu kasdediyorsan siz demiş olursun; bence kuzuyu da es geçmemeli :)

not:"aman, ammaan" gibi kelimeler pek senli benli, o nedenle o teleaşınızı ben de anlıyorum.herneyse, hayata iyi bakın

nox dedi ki...

Erdem güzel bir isim:)
hayata iyi bakmanın kapsamında kendine eşine ailelerine doğaya vs iyi bakman anlamında.

nox dedi ki...

evet evet,tam bir yıl sonra seneyi devriyemiz diyeceksin:))
nerden mi biliyorum,bir yıl sonrasından yazıorm,hayırlı hoşça olsun,nice mutlu yıllara eşinle ailelerinle sevdiklerinle gönlünüzce