10 Haziran 2010 Perşembe

Dikiş diken Özge

Ben artık dikiş dikeceğim! :)) Şu yanda gördüğünüz dikiş makinesı ile. Ne dikeceğimi henüz bilmiyorum ... Yani var aklımda elbet birkaç şey ama uzun vadede ne dikerim bilemiyorum. Önce bez torbalar dikip, sevdiklerime hediye edeceğim. Pazara veya çarşıya giderken çantalarda 3-5 bez torba bulunsun. Naylon torbalardan kurtulmak için.  Kimse sevdiği insanlar hem doğayı hem de kendilerini zehirlesin istemez değil mi? Sonra bir de kumaş peçeteler dikeceğim.  Artık evde kağıt peçete ve kağıt havlu kullanmak yok. Biz uzunca bir süredir evimizden çıkarttık bunları ama eş dost yine hedef kitle. Şöyle şirin ve renkli cep mendilleri de dikebilirim, selpaklara da güle güle deriz. Taşıması da keyifli olur.
Şimdilik aklımda olanlar bunlar. Öğrendikçe etekler, elbiseler de dikerim tabi ama onlar daha uzun vadede... 

5 yorum:

∂sLI dedi ki...

Ben de isterim bez torbalardan, rengarenk olanlardan.. :)

Özge Sönmez dedi ki...

Anlaştık :))

nox dedi ki...

tebrikler:)
ama cep mendilini dikeceksen bir not ekleyim:

bir not:selpaktan önce kullanılan ve kullanılıp ama atılmayan kumaş mendiller süs amaçlı değil,burnu şelale gibi akan insanlarr için ise bilmelisin ki bunları atmak yerine vita kutularında kaynatmak gerekecektir.birde ıslak sümüğün böyle insan üzerinde taşınması nostaljik ve belkide mikroplara karşı bağışıklığı güçlendirir.-belkide dedim,emin değilim-.alaturkadaki taharet alışkanlığı daha çevreci,bu da nostaljik.

aklımdayken çinliler eski elbiselerden ve hatta plastik posetlerden elbise üretiyor,geri dönüşüm meselesi.

"aklıma yatmayan hususları da dile getirdiğim için" kusura bakmayacağına emin olduğumdan çekincem yok;velhasıl el emeği ve dikiş makinesi ile yapılacak çok hoş güzel ince şeyler vardır; tebrikler, ellerine gözlerine sağlık.

nox dedi ki...

ruhlar
kemikler
kalpler
ağaçlar
sular
günler
de dikebiliyor musun

süper olurdu
:)
mutlu kal sevdiklerinle

Taner Gölbaş dedi ki...

bir mendil istiyorum o zaman(:

Taner.