21 Temmuz 2010 Çarşamba

Animal Triste

Mümkün olanı gerçekleşmiş olandan ayırmak zor geliyor bana. Yıllar boyunca mümkün olan herşeyi gerçekleşmiş olan her şeyle karıştırdım ve birleştirdim, düşünülmüş olanı söylenmiş olanla, gelecektekini hiç unutulmamış olanla, umut edilmiş olanı korkulmuş olanla, ama yine hep aynı hikaye kaldı geriye. Son çok açıktır ve her şeyi belirler, son düzeltilemez. 
Bu yüzden unuttum onu.

M. Maron



Not: Mustafa abi'nin hediyesi idi, hem çevirdiği hem de bu kitabı okumama vesile olduğu için teşekkürler...


10 yorum:

nox dedi ki...

mümkün:ilkokula gitmemek
gerçekleşmiş olan:gittim

mümkün:ilkokula gitmek
gerçekleşmiş olan:gittim.

hmm..ayırmak zor sanırım yazıdaki kahraman için.ama karıştırıp birleştirince zaten çorba tastamam.(karnım acıktı).
Son belli ama nasılı zamanı neredesi ve sona kadar yaşanmışlıklar ve sondan sonrası belirsiz ...
mutlu kal-çoğul haliyle

Özge Sönmez dedi ki...

Belirsiz kalanlar kitabın kendisi :)

nox dedi ki...

havada asılı kalmak gibi:)

Özge Sönmez dedi ki...

bir nevi :)

nox dedi ki...

bir nev'i alaturka gibi...kitabı peki okumalımıyım...bir çırpıda okunacaksa okumalıyım...karışıksa yoar ve yorulmak istemiyor tembelliğim

Özge Sönmez dedi ki...

bence evet :) içinden devam etmek gelmezse bırak, doğru zaman değildir belki.. ama bir gün okunmalı diye nitelendirilen kitapların arasında olduğu kesin.

nox dedi ki...

bu nedenle bugünkü yayın akışını sonlandırıp kocaman bir tebessüm ile tüm hayata kardeşlere nefese suya selam yollayıp iyi akşamlar diliyorum,uygun an olsa yorumlamaya devam ederdim ama evet kitap okumak gibbi uygun an ve zaman ayırmakla ilgili;sorum ise şu, bu kitabı okurken hayatı kusup çiçek açabilirmi coşku hüzün neşe ile insan;selam olsun göğe

Özge Sönmez dedi ki...

çiçekler açtırdığını söyleyemem ama aşk, hüzün, insan, yaşam var... bir de son var.. illa ki..

iyi akşamlar!

nox dedi ki...

semerkant yazarı
veya
coelhonun yazarı gibi
.
can yayınlarında ideefixede %40 indirim,paylaşmak istedim,ben okumak isterim ama bakayım,hayat ve son,son ama son sayılmaz,yeni bir kapıya açılan kapı.
iyi akşamlar

nox dedi ki...

kitap kapağı harika;hem rüyaya dalmış,kanepeye uzanmış bir tip,hem ayakları yürümeye hazır,hem gözleri açık,hem içerdeyken bile dışarısının ruhu....
karnım fena halde acıktı