4 Temmuz 2010 Pazar

Daldan Dala


Hafif de alkollüyken ne de hızlı ilerliyor insanın parmakları klavyede...

Ne yazacağını bilemeyen ama aslında bilen, bol şaraplı bir gecenin ardından...

Güzel şeyler söylemek gerek, hep ileriye bakmak gerek, peki ya geri? Ondan da ders almak gerek, nasıl ders alacağımızdan hiç bahsetmeyen yetişkinler böyle derler ya...

Ah şu sosyal medya, nereden nereye taşıyor insanı, bazen de çat diye bir yere götürüp orada bırakıveriyor.. Kimi zaman istediğin kimi zaman istemediğin bir yere. Ders al Özge, bu kadar mı zor yahu! Zor elbet, oldukça zor kimi zaman... Ama ben önemsiyor muyum ki bu durumu?? Keşke psikoloji okusaydım, iktisat ne işime yaradı ki? Şu hayatta yapıp da pişman olduğum tek şey iktisat okumak olabilir. 'Tek' dedim iddialı oldu. Yakın zamanda bu yazıya bir düzeltme koyabilirim :) Bu kadar doğru tercihler yapan bir insan olmayabilirim, nihayetinde kendi tercihlerim olduğu için sahip çıkıyor da olabilirim, psikolog olsaydım anlardım! ;)

Bugün E.Temelkuran'ın yazısını okuyunca kendimi kötü hissettim. Barış isteyen az tarafta olmak, en azından barışın içini nasıl doldurduğumla ilgili eş düşünen birkaç kişiden biri olmak kötü hissettirdi... Buna olan inancımla ilgili bir şey yazmadığımı belirtme ihtiyacı duydum şimdi. Şarap temelli gereksiz hassasiyet olabilir...

Neyse ki yazımın başında 'hafif de alkollüyken ne de hızlı ilerliyor insanın parmakları klavyede' demiştim... Kendimi sağlama aldım.

O değil de, 10 dk kadar önce Ayvalık'ın iç sokaklarında tek başıma  yürürken kalbim yine çok hızlı attı, ona üzülüyorum şimdi. Kadın olmak hali, bu memleketin her yerinde zor, riskli ve tehlikeli ...

Bu yazının adı da 'daldan dala' olsun o zaman :)

6 yorum:

Merveli Seda dedi ki...

Belki böyle bi gecede sadece kahkahalarımızdan ötürü hızla atar kalplerimiz ve biz daldan dala sohbet eder güneşe emanet şarkılar söyleriz?

Özge Sönmez dedi ki...

:) Hem umuyorum hem inanıyorum geleceğine böyle gecelerimizin.

nox dedi ki...

alkolün yerini merak ettim...
ben alkollüyken
-alkollü içkiyi yudumlamadan da alkol alabiliyorum-....

ben alkollüyken
bazı beynimde
bazı mazide
bazi kayıplarda
bazı umutlarda
bazı yüreğimde
bazı kanımda
bazı düşlerimde
dolaşıyor alkol...alkolün yerini merak ediyorum, kanında mı yüreğinde mi akıyor?

hafif şarhoşluk başkadır,
belki ağlatır,belki gülümsetir
nereye götürdüğü belli olmaz...

ben ders almam ,der veririm diyen teknik direktör-terim- sonunda fısss çıkmıştı;ders almak gerekirse alınır,gerekemzse alınmaz....ve almak veya almamak hem tecrübeye,hem huya suya ruha bağlıdır...sen ders almasan da derinlerde bilincin altı birşeyler öğrenmiştir;piskoloji okumak için okula gitmeye gerek var mı?tüm piskoloji okuyanlardan özür diliyorum :)

iktisat ekonominin piskolojisi değil midir?toplum bilimine de hakim olmayı da içermez mi?iktisatçıysan hem piskolog hem sosyologsun :)moral olmuştur umarım...

Ecenin yazısını merak ettim...sen barış mı istiyorsun?bunun için savaşmak gerekebilir.ki o zaman barış manasız olur, barış için barış...sen ayvalık bölgesinde kendini kötü hissediyorsun ya, ya istanbul ankara gibi kalabalık çarpık kentlerde yaşasaydın?

çocuklara iyi bak, köy pazarlarını gez, dutlar çıktı,bir paket al pazardan,dünya sandığın kadar karmaşık savas pislik dolu olabilir mi?o nedenle çocuklara iyi bak dedim, her istediğini elde ednele çocuklara değil, bilyesi eskimiş bebeği ile oynarken, bir dilim çiçkolatayı yerken mutlu olan çocuklardan bahsediyorum....

sağlıcakla gönlünce kal;umarım pc,tv,beton,petrol,mekanikleşme günün birinde yerini doğaya doğala hayata yeşile bırakır...

nox dedi ki...

http://www.vimeo.com/3120879

animation,short movie şeklinde aratıp hd kalitesinde özgün yapıtları izleyebilirsin;yukardaki eğlenceli olmayan,aşağıdaki ilginç olan örneğin...
http://vimeo.com/2554266

hoşçakal

nox dedi ki...

yok yok cunda değil,küçükkuyu :)gerçi ikiside bir :)yani akçay ayvalık cunda küçükkuyu altınoluk;kaz dağlarının ve kuzey egenin güzelliği ...gönlünce mutlu kal

nox dedi ki...

naaapıyoruz bundan böyle;alkol değil üzüm yiyoruz :)ve 'ıçımıza kazık değil neredeyse belli başlı kafalar girecek...şarabı görünce yorum yazma gereği duydum.alkol almıyorum ama alkolik edecekler insanı,en çok da ayık olmamız gereken zamanda...
yarınlarınız güzel olsun-kendime de dilek niyetinde,aynı gemideyiz,Türkiye