15 Şubat 2010 Pazartesi

Toplayıcı olmamın nedeni

Neden herşeyi ama herşeyi sakladığımı, tek bir kağıt parçasını bile atamadığımı buldum!

Bugün benim günüm.

Erkenden kalkıp, sonunda gelen ( Ayvalık'a taşındığımdan beri yazlıktaydılar) kitaplarımı kitaplığımıza yerleştirdim. Tabi aralardan çıkan kağıtlar, kartlar, yazılar, biletler vs... Ne siz sorun, ne ben anlatayım... Hiçbirşeyi atmamışım. Hala da atmıyorum, ne olacak benim bu toplayıcılığım....

Neyse önemli bir adım ilerlemiş bulunuyoruz. İki adet neden buldum bu halime dair...

İlki, yine, yeniden, birçok huyumun/hareketimin altında yatan neden 'tek çocuk' olmam.Atamam, herşeyim onlar benim. Geçenlerde bir arkadaşım, mailinin sonuna kendisi için 'özü ezik' yazmış, ben de ben de! dedim o an. Benim de özüm ezik, eminim... 


İkincisi ise, unutmaktan korkuyorum. Evet, yaşadıklarımı, anılarımı unutmaktan ödüm kopuyor. Çıplak kalacakmışım gibi, çıplak kalmaktan korkmuyorum ya öyle derler işte.


Bu yüzden atamıyorum. 


Yaşadığım her evde bu kadar çok eşya veya 'ıvır zıvır' olmasının nedeni bu işte.

Toplayıcı olmamın nedenini buldum!:)




  

1 yorum:

nox dedi ki...

peki topladıkların sıralı,düzenli mi?gelişigüzel mi yoksa kütüphaneci mantığı ile mi saklarsın?


"camdan baktım.güneş yoktu ama ışığı bulutların ardından süzülmüştü.yine mavi ile beyaz bulutlar iç içe" bunu saklamam mümkün değil, yazı da ölür, bu camdan bakma anı bir zaman sonra yiter; ki bunun kat kat duygu uyandıran unutulmaz denen şeyler bir an gelir, yazılanlar,anımsanmaya çalıılanlar ise çok kötü kopyasıdır; beyin eniyisimi "buzdolabına" koayr, flu biçimleriyle...

10 yıllık bileti atabilir mi insan gerçek anlamda onca yıl sonunda; anılar atılmayanlar bir bağ ve bağlar dalgalı denizlere açılmaya engel güvenlik zinciri gibi; tabiki bir yorum bu, yorum kişiseldir.gerçek kişiseldir.

insan çıplak kalmaktan neden korkar ki, "öyle derler işte" demişsin ...hayır şöyle derler;
"unutmaktan korkuyorum, çünkü katmanlarla kaplanıp , gözeneklerin dolup o çıplaklıktan uzaklaşmaktan korkuyorum" gibi...

neyse,herneyse