28 Şubat 2010 Pazar

(Güzel) İzmir

Kim bilir kaçıncı gelişim İzmir'e. Hala kafamda semtleri yerleştirebilmiş değilim. Bu da annemden bana geçen bir takıntı, bir şehrin bölgelerini kafamda bir harita gibi oluşturamadığım sürece rahat edemiyorum. İzmir'i hala yerleştirebilmiş değilim. En çok kışın geldiğimden, titremekle meşgul olduğum için olabilir tabi. :)

Şimdi yine İzmir'deyim. Dün toplantım vardı, bugün ise kendime ait. Bir cafeye oturdum, Yine tercihim wireless hizmeti sunanlardan yana. Ah bu bağ(ım)lılıklar! Ve yazıyorum...

Ben İzmir'le ilk görüşte aşk yaşayanlardan değilim. Hala birbirimizi sevmeye çalışıyoruz. Gerçekten deniyorum ama bu şehirde o romanlara konu olan güzelliği göremiyorum. Kaçırdığım birşeyler var belli ki..

Sokaklarında geziyorum, kitapçılarına, kafelerine, restoranlarına giriyorum ama beni etkileyecek bir şey yaşayamıyorum.

Halbuki öyle bir anlatıyor ki Mario Levi 'Karanlık Çökerken Neredeydiniz?' isimli kitabında, bu şehri herkes sevmeli diyor insan!

Dünyanın herbir köşesine gitmek, herbir köşesini görmek için aynı motivasyonu duyan ben, İzmirle olan ilişkimizin daha da yakınlaşmasını 'bir daha ki sefere inşallah' diyerek diliyorum.

Bu şehri sevenlerden de öneriler bekliyorum! :)

Bornova- İzmir

Fotoğrafı aldığım site: http://www.itusozluk.com/img.php/79ba53449f2b380db62766f359d5b47a15035/izmir

Hiç yorum yok: